16/10

Idag satt jag och funderade på vad  jag ska hitta på på lovet, det underbara, efterlängtade, sköna, behövliga lovet! Och då kom jag på, att självklart ska jag fråga om jag får åka ner till stockholm och hälsa på min älskade faster, Åsa. Jag har inte träffat henne sen jag var typ 6 år? Och jag är så glad nu eftersom att vi har fått sån bra kontakt med varandra nu.
   Så nu är det bestämt, den 24 oktober tar jag tåget eller bussen ner till stockholm för att tillbringa några dagar där med kära åsa, det ser jag verkligen fram emot! Det kommer bli nervöst, men väldigt roligt.



Ska snart åka till min kära vän fredrik. Spenderade min kväll där igår också, åt godis och kollade på Aristocats och Tarzan. Min kära puckovän, som jag har känt sen jag gick i 3an. Men tjockisen är och äter på max med mor sin.. så jag passar på att skriva blogg.

Och WOHO, imorgon är det FREEEDAG! Skola, jobba, restaurang (TANDORI) och bio med TP! Åh, jag längtar! Tp ska altså bjuda mig på middag och bio imorgon, som en försenad födelesedagspresent, hur gulligt är inte det? Jag tjatade att jag skulle få betala bion, men nej :o Jag får vara glad att jag får betala gottat som vi ska äta under den läskiga bion. Vi hade tänkt se mirrors, någon som har sett den?

Nu fick ja sms om att ja skulle gå ut.. så heiiiiido!

pöz matilda

Kommentarer
Postat av: Milla

åååh jag är också jättesugen på bio! men finns typ inget jag vill se just nu:/ så ska vänta tills det kommer någon bra film :D!



och förresten.... så kommer jag SJÄLVKLART börja kommentera dina inlägg så mycket som möjligt igen :D!

2008-10-16 @ 23:41:08
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se
Postat av: Åsa

HEJ! ser fram emot att du kommer ned! :D Hoppas nu att bion och sällskapet blev bra ikväll fredag!

Vi hörs!

2008-10-17 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0