Sommarlov

Sååååå, vad har jag hunnit med på mitt sommarlov? Jo, jag har jobbat, jobbat, jobbat, jobbat, ätit hur mycket somhellst och sovit lite sådär och partat gärnet på gatufesten. Nå mer har jag inte hunnit med, har fan jobbat sen innan sommarlovet. Så less på äckeljordgubbarna nu, men jag jobbar sista dagen imorgon, YES! Sedan har jag bara en vecka kvar på pirum, så nu kan ni ju börja föbereda er på varmt väder, för det har jag beställt tills nu när jag blir ledig!, så då blir det bada bada och bli bruun! yäääääz! inte illa. Känns som att jag inte har gjort  något annat än att jobba, både vardagar och helger.

Måste väl ta och sova snart för jag börjar åtta imorgon. Hoppas att det kommer någon och köper av mig alla jordgubbar som en gjorde igår, 180 liter :o inte illa. Visst, det var ett fruktföretag, men de hör inte hit.

Måste bara säga att jag hatar folk, iaf en del som köper jordgubbar. Kastar jordgubbar på backen, spottar på dom, tar på alla med sina mögliga händer, klagar på mig för att jordgubbarna är dyra, säger att dom är besviken på mig för att jordgubbarna kostar 29.90 iställer för 30, skäller på mig för att jag inte kan väga litrarna öven fast det står CA 500 g på litern, urs, säger att dom är jättefula och blir arg, rotar igenom hela litern för att se om det är nå dåliga jordgubbar i, hittar en dålig och börjar istället pilla sönder i en annan. hej jag är jätteless på folk. ÄR DET MITT FEL ELLELELELELERRR?

pözz / the man

Kommentarer
Postat av: HIHI

pöööööss snart slipper du människorna!

2008-07-18 @ 22:51:57
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0