Fredag

Igår vart det inte mycket datorsittande eftersom att det var så hiimla bra väder ute. Klockan 11 åkte jag och muttan till tranviken där vi träffade ÄÄLIN och co. Lite mys där på stranden blev det, stek stek! Jag och muttan åkte hem vid halv 4 eftersom att vi var tvugna att åka hem och fixa oss inför det lilla grillpartyt. Sååå, nu tänker jag visa mina nya jeansshorts som jag ääälskar!
 sååå, detta fick bli min outfit under kvällen.

Det där med grillningen gick det inte så bra med, eftersom att kolen ALDRIG började glöda, så det blev till att steka istället, men tamefan att senare på kvällen började det glöda som satan! Så köttbitarna som skulle ligga och vara varma på grillen blev kolsvarta ;o tidig grill, tidigt kol -.- Men roligt hade vi :D Väldigt roligt tycker jag! Ett litet pinsamt öde där men sen blev de bra. Så tack till alla min bruuudar, plus ni killar som var där, för en myyycket trevlig kväll!

Woho, ikväll blir det langos för fulla muggar hos mig!
Nu tänker jag gå och borsta tänderna, sen blir det tranviken! Kom dit vettja.

Lite bilder från dagen och kvällen.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0