mys på rummet

Idag bestämde jag mig för att göra om lite på rummet. Eftersom att jag har vita väggar kan jag ju inreda med vad jag vill i princip. Har haft svart och vitt en lång tid nu, svart/vita kuddar, svarta gardiner, haft både ett svart och ett vitt överkast, svarta ljus i mina stora lyktor och svarta lyktor i fönstret.
 
Så jag gick in till mamma på indiska, sa att jag skulle vara kund och att hon var tvungen att hjälpa mig att hitta fina kuddar som passade till gardinerna jag ville ha. Den här gången blev det som ni ser, inredning i brunt och beige, ska få in lite mer orange också. Blev rikitgt nöjd faktiskt, riktigt mysigt blev det.

       

Mysigt va?

Kommentarer
Postat av: Milla

FINT RUM!



UPPDATERA!!



GLÖM INTE MIN BLOGG, ETT INLÄGG TILL DIG DÄR!!!



PUSS!!!!

2008-12-15 @ 18:27:18
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0