första december

God kväll kära vänner..

Måste bara säga en sak.. Tror ni att jag såg julkalendern eller? NEJ! Matilda Olofsson vaknade precis när det var slut eftersom att hennes väckarklocka i mobilen vägrade ringa. Blää, jag vill verkligen se. Någon som såg som kan vara jättegullig och berätta vad det handlade om och vad som hände så att jag förstår lite imorgon? :) Hann ju inte se det ikväll heller eftersom att jag jobbade, och roligt var det!

Ska snart gå och lägga mig i sängen, läsa lite företagsekonomi eftersom att jag har prov imorgon, igen.. Sedan ska jag sova.

Nattinatt hallonpruttar!



PS: MIN MORMOR FYLLER ÅR IDAG!

/ O

Kommentarer
Postat av: ÅSA

hej! bara ett tips! Du kan kolla in avsnitten du missar på svt.se :) men jag har osså missat det så vet egentligen inte alls vad det handlar om. :D

kramizar

2008-12-02 @ 13:03:10
Postat av: Anonym

Den var jättedålig! :P

2008-12-02 @ 17:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0