fjärde advent

Nu har jag precis slagit in mina julklappar, väldigt fina blev dom.

Hela dagen spenderades i birsta med mina älskade vänner. Blev lite julklappsköp, och en nyårsklänning till mig som jag håller på att fundera på om jag ska ha eller inte. Tror jag ska ha den. fast jag är inte rikigt säker än, måste pröva med Isas leggins till först.
   Kom hem strax efter fem, åt lite och sedan dekorerade jag vårat pepparkakshus eftersom att ingen annan ville det.

Såhär fint blev det.
 



Vad tycker ni om klänningen förresten? Tror ni att den blir bra? :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja Anna sa att du var väldigt inne i ditt pepparkakshus ;)

2008-12-22 @ 23:47:38
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0