blogguppdatering

Måndagen spenderades på skolan och efter det blev det jobb.. inte så mycket roligt att skriva om faktiskt.

Tisdagen spenderades på skolan som vanligt, fick tillbaka företagsekonomiproven, fick godkänt så det känns bra. Har ju som vanligt en jättelång håltimme från att företagsekonomin slutar tills lunchen är slut, så jag och johanna brukar gå och ta en fika. Den här gången fick det blir på det nya fiket/lunchstället Sandys. Jag och matilda upptäckte det mysiga stället förnågra veckor sedan, med billig god dryck, mysig inredning och väldigt trevlig personal. Det är lite så att man tänker på Grease när man sitter där inne.
   Ja, jag och johanna gick iaf dit och drack varm chocklad i mysiga Take Away-muggar. Måste verkligen rekommendera det stället, ska ta och prova deras sallad nästa gång jag går dig, den ser så himla maffig och god ut. Passade på att ta lite kort så ni som inte har varit där får se hur det ser ut.

   
Tänker inte ni lite på Grease när ni ser dom här bilderna?
 
Eftermiddagen spenderade jag hemma hos Krille som hjälpte mig med matten, gick jättebra faktiskt. Vi åt god mat, pluggade matte och kollade på TV, jättetrevligt.

Nu sitter jag hemma, anton sitter bredvid mig med min dator och pluggar. Ska snart äta och sedan blir det en tripp bort till birsta och kika på lite julklappar.

Nu har jag fått skriva av mig lite. Heido så länge

/ O

Kommentarer
Postat av: isabelle

vart ligger det? =)

2008-12-10 @ 18:28:00
URL: http://beeellls.blogg.se/
Postat av: isabelle

jaha :D vill du gå dit med mig nån dag? :D

2008-12-10 @ 20:25:09
URL: http://beeellls.blogg.se/
Postat av: isabelle

låter kanon det :D när? :D

2008-12-10 @ 23:42:36
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0