onsdag

Idag har det varit en happy day. Det har varit sol hela dagen, jag har ätit glass, gått i skolan och dansat till grease, varit med ewe, druckit hawaaian-tropic juice från B.I.M, varit på ett boxningspass på ego, spelat trumpet, kollat på min lillebror när han spelade match, och lärt min kusin att beatboxa! Och nu har jag precis ätit köttbullar.
   En bra dag helt enkelt.

PS: Jag undrar vem som har besökt min blogg 105 gånger idag?Jag har 28 unika läsare, och 105 sidvosningar.:o Hur kommer det sig?

PS igen: Varför sitter en 14-åring på bussen och dricker starköl klockan halv 12 på förmiddagen, och är ascooooool för att han är med sina ascooooola kompisar, och sedan kliver av vid gula kiosken :) <3 hE hE! Ascool kille :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0