skola

Ja, så nu sitter jag återigen i skolbänken.. Redan less så jag vill spy. Vill ha fredag, fredag, fredag och återigen fredag. Då blir det gurk, paprika och morotsstavar med dip, plus guacamole med tacochips med Tp, samtidigt som vi kollar på Let's dance. Kanske hur mysigt somhellst, bara en skön hemmakväll.

Nu har jag engelska, vi gör typ ingenting som vanligt.. Jenny sitter bredvid mig och försöker få igång sin datorn, men det går inte så bra för hennes lag.
   Har bara en lektion kvar efter det här, sen ska jag på körskolan och boka den där kursen man måste gå med den man ska övningsköra med, sen ska jag hem och äta innan jag ska ner på stan och träna. Det behövs nu vill jag lova..

GLHF..


/ O


Kommentarer
Postat av: Dah J

Det gick ungefär så bra som allt annat i mitt liv X)

2009-01-07 @ 14:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0