onsdag

Vårshowsveckan är i full gång, vilket betyder att jag inte har tid att sitta vid datorn. Det är jätteroligt, samtidigt som att det sliter som fan på en.
   Hade första kvällsföreställningen idag, askul var det eftersom att det var sån bra publik!

Folk frågar ju hur jag hinner med allt jag gör och om jag klarar av det, nej säger jag, fast jag tar mig tid så jag hinner med. Men igår brast det, min kropp orkade inte, jag bröt ihop på jobbet, det blev för mycket helt enkelt, först två shower på dagen, sedan direkt till jobbet på restaurang eon arena där alla rycker och sliter i en, det blev för mycket och jag bröt ihop framför malin, min chef. Så nu blir det inge jobb den här veckan. Jag längtar tills den här veckan är över.

Ser fram emot helgen, då det blir kalas och på lördag ska jag upp till stugan och åka skoter! (hjälp, jag är livrädd), och bara ta det lugnt, ska bli skönt. Är faktiskt ledig på måndag också vilket är väldigt behövligt.

Nu ska jag ta och sova!

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0