ljudbok

Nu ska jag pröva något nytt. Jag ska lägga mig i sängen och lyssna på en ljudbok, får se om det är något för mig, det känns som att det kan vara det. Ganska mysigt att bara ligga och lyssna.
    Mamma och Pär har blivit helt besatta i ljudböcker och ligger och lyssnar hela tiden.

Ska lyssna på Livstid, av Lisa Marklund. Är det någon som har läst den, eller lyssnat på den som jag ska göra?

- Jag gjorde det inte, sa Annika. Det var inte jag.
- Vet du, sa kommissarie Q, det säger nästan alla.

Annika Bengtzon misstänks för mordbrand i sitt eget hus.
   När David Lindholm, Sveriges mest kända polis, hittas skjuten i sängen identifierar hon sig snabbt men hans unga hustru Julia...




Nä, nu väntar sängen.

Nattinatt

/O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0