fredag

Ja nu är det fredag igen, veckorna går så himla fort.

Tog mig till skolan idag iaf, fast jag mådde inte direkt hundra och var därför inte med och spelade på mina låtar utan satt och lyssnade istället för min kropp orkade inte nå annat.

Nu ligger jag hemma i sängen och kollar på let's dance och småskrattar lite för mig själv, jag måste ju säga att Isabella "Blondinbella", verkligen inte en hejare på att dansa, fast hon har ju roligt iaf och det är ju huvudsaken.
   Ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll, orkar inget annat och imorgon är det upp och hoppa, ska vara på skolan klockan 10 imorgon för ännu en repdag.

Efter repet imorgon så ska matilda B utnyttja sitt julklappspresentkort hon fick av mig, så det blir till att kolla på hockeyn på biteline och äta gott, sedan blir det bio. Mysmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0