BLOGG

JA.. nu ni mina kära vänner har matilda olofsson "the cool" bestämt sig för att försöka hålla sin blogg uppdaterad så mycket hon kan igen.

Mycket och inget har hänt sen jag slutade blogga, jag har blivit jätteskolless, shoppat satan men det som nog är viktigast att nämna är att vi har förlorat en kär vän till många.

Tobias Arvola 17 år.., den 13 oktober valde han att ta sitt liv. Inget vet varför denna glada, spralliga prick valde att lämna världen.. Men så är det och tyvär kommer ingen att kunna göra någonting åt det. Vi får bara hoppas att han trivs mycket bättre där han är nu, att han kan känna sig lycklig nu..

Till minne av honom annordnades en minnesstund i skönviksbacken, där han nästa bodde på vintrarna. Jättemycket folk samlades för att tända ljus och ta farväl. Det var nog det finaste jag har sett.


Vila i frid, Tobias Arvola

 



matilda

Kommentarer
Postat av: Jossa

rip :(

2008-10-16 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0