30/10 haloween

Sitter hemma hos mormor och morfar och myser på.. ska åka och jobba sen..

Yes, till helgen är det ju haloween och det betyder att jag ska till the kovland på Haloween Partey och utklädnad är ett måste, det ska typ bli askuuul tycker jag! Jag ska vara värsta hiphoparen, eftersom att jag köpte grillz i stockholm. haha ganska asbra. Och vid min sida kommer jag ha min lilla "slyna" amanda, kommer bli jävligt nice tror jag!


Ja, ungefär såhär kanske det kommer se ut, och med mina grillz kan det inte bli annat än kung.

/ M


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det kommer att bli FETT bra!!! :)

2008-10-30 @ 20:58:52
Postat av: amanda

och när kommer sexbilderna då? :D

2008-11-04 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0