27/10

Ligger hemma i soffan hos åsa, ska väl ta och göra mig klar snart och äta någonting innan jag far ner till stan. Hade tänkt gå runt och kika lite på stan idag och hade därför bokat ett senare tåg, men det har jag absolut ingen lust med nu. Tack och lov så har jag en telefon nu så jag kan nå folk och att alla kan nå mig, taskigt läge bara att jag inte har några nummer.

Iaf, skulle ju gå och köpa ett simkort förut, så jag gick lite överallt eftersom att ingen hade halebop, men på statoil hade dom ett kvar, och tro på fan att när jag väl har köpt det där kortet för 100 spänn så visar det sig att telefonen är låst till vodafone.. Och då kommer jag ju på att vodafone inte finns längre utan dom heter ju telenor nu, så då är jag tvungen att gå hem igen och kontakta telenors kundtjänst och fråga om det skulle funka med ett telenorkort! och han som jag skrev med då sa att det förmodligen skulle funka.. så jag chansade och gick och skulle köpa ett telenorkort och självklart så går inte köpet igenom när jag ska betala med kortet. Jag höll på att få panik och bryta ihop. Men som tur var så gick det att ta ut pengar där utanför butiken, så jag gjorde det. Om inte kortet skulle ha funkat i telefonen hade jag brutit ihop, men tack och lov så funkade det. Grät av glädje? eller nåt. Ringde mamma och sa att nu vill jag åka hem, jag som hade tänkt ha en mysig dag på stan med mig själv.

Men det känns bättre nu iaf. Ringde B för en stund sen och hon ska komma och sova hos mig sen när jag kommer hem. Har varti jättemysigt här hos åsa iaf, är jätteglad att jag åkte hit, även om inte allt blev så bra.

Nu ska jag ta och packa ihop lite smått.

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja vännen jag fattar att det inte kändes alltför skoj det sista dygnet hos mej och fortfarande är jag arg som ett bi att sånt skit händer...

Det har varit otroligt mysigt att ha dig här och jag hoppas att trots de idioter som förstör att du och jag ses snart igen! va rädd om dej! KRAMIZAR

2008-10-27 @ 18:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0