24/10 framme i huvudstaden

Tjena tjena..

Nu sitter jag hemma hos åsa, vi har nyss varit och ätit god thaimat.

Kom till stockholm vid ca halv 4, efter en mycket lång och tråkig (ont i rumpan) bussfärd, men jag kom ju fram iaf.
Tog pendeltåget och mötte åsa i Kungsholmen, och sedan for vi vidare hem till henne där hennes otroligt söta och busiga hundar väntade, så nu har jag fått två nya bästa kompisar. haha.
   Gick en skön liten prommis med dem och sedan gick vi och åt.

Nu har åsa gått en till liten prommis med hundarna och jag sitter här hemma och myser. Det känns så himla skönt att bara få komma bort från sundsvall, från allt ett tag och bara göra något annat och slippa tänka på allt hemma.

Imorgon blir det nog en tripp in till stan. Ska ta och kika på en jacka. Får hoppas på finväder som det är sagt, då åker den fina spetsklänningen på tror jag.

Nu ska jag bara vänta på att åsa och vovvarna kommer så ska vi ta och kika på idol och ha en liten onyttig myskväll. sånt behövs..

Have a good kväll everyhopa / MIZZZ M

Kommentarer
Postat av: Milla

I gillar your svenglish!



Hoppas du har det så bra i sthlm, hur länge ska du vara där :)? Nu har jag bytt blogg förresten och jag tycker det var länge sedan vi sågs! PÖÖÖÖSSSS.

2008-10-25 @ 12:52:48
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0