18/10

God morgon. Nyss vaknat, ligger i sängen och kollar på tv och kroppen typ värker.

Efter skola igår så åkte jag och jobbade, och sen som sagt så åkte jag och Tp ner på stan och åt och gick på bio. Asgod mat som vanligt! 3-rätters på tandori, inte dåligt! Sen bar det av mot bion, och jag må ju säga att det var inte den "oläskigaste" film jag har sett, satt med händerna för ögonen nästan hela filmen och kollade mellan fingrarna för att vara berädd när något äckligt skulle komma. Bra var den iaf..
   Filmen var ungefär två timmar, och när filmen var  slut så insåg vi att vi kommer att missa sista bussen innan nattbussarna skulle börja gå.  SÅÅÅ.. vilka var det som gick hem? jo vi. yes, vi gick från stan till ljustadalen, en jävla mil, det tog ungefär en timme och 40 min. Vi orkade inte vänta på bussen en timme, och orkade verkligen inte betala 40 spänn. Så när vi var där bussen svänger upp mot bosvedjan när man åker mot stan (för er som vet vart det är).. när vi var där så kom bussen, men vi hade bestämmt oss för att gå, så den hoppade vi inte på. Och sen kom ju snälla fredrik och mötte oss, eftersom att han var så orolig för oss. haha. Ganska snabba tjejer må jag säga, men fötterna och benen var ju ganska döda må jag säga. Dåligt skönt det var att komma hem och lägga sig och sova.

Ja, dagens äventyr blev det ju där kan man säga, och jag kunde inte göra nåt annat än skratta och säga hut grym vi var för att vi gick! Och vi kom ju hem.

Nu ska jag snart ta och äta något.

heido!


Kommentarer
Postat av: Åsa

:) då vet jag vem som sköter långpromenaderna med mina vovvar när du kommer ner! Nu när du har vanan inne så att säga! ;) Kram och hoppas lördagen varit bra!

2008-10-18 @ 22:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0