Torsdag

Idag har det varit hur varmt somhellst och jag och mina kära vänner har legat på stranden hela dagen, jag och muttan var där i hela sex timmar! Det har varit hur skönt somhellst, har blivit jättebrun och badat för fulla muggar har vi gjort. Synd att en del inte kunde vara med. Nu skulle det tydligen bli lite sämre väder ett tag. Vi får hoppas på att vinden vänder så att det blir strålande sol istället! Det gillar vi.

Dagens middag blev fajitas hos muttan som jag gjorde, och krämbulle till efterrätt. Det är inte lätt att vara nyttig på sommaren! Längar lite tills man kan komma tillbaka till dom gamla rutinerna som man har när det är skola, då blir det mycket träning och inte lika mkt gott. Men än så får inte skolan börja, jag ska glassa lite mer först. Känns lite tungt att säga, men jag, amanda och jocke drog en kvällsfika på mc donalds ikväll, illa, sant, men jävligt gott!
   Kom precis hem nu. Efter kvällsfikat åkte vi ner till hamnen och gungade lite, mysigt mysigt. Jag tycker att det är jättemysigt att vara i hamnen och bara vara.

Såå, vad händer imorgon då? Jag vill ju ligga på stranden och glassa, jag blir aldrig trött på det!

Nu ska jag iaf kolla klart på sex and the city, sedan ska jag nog lyssa lite på Winnerbäck. Måste ju värma upp inför på söndag, då blir det lasse för fulla muggar, live i bergsåker! Får bara hoppas på hyfsat bra väder, eftersom att det är ute. Vill ju inte se ut som en blöt hund när man är ute å typ har klätt upp sig åså ;o då stannar jag hemma! Såå, BRA VÄDER PÅ SÖNDAG, TACK!  Eller hur Cämilla?! Vilka ska se Winnerbäck föresten? :D

pözz zå länge


Kommentarer
Postat av: Milla pilla

braaaaa väder beställt somfan :D dåligt väder förstör ju halva upplevelsen typ, och det är det sista man vill ska hända :O

2008-08-01 @ 13:21:11
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0