Sjuka tanke

Sitter här i min nya bikiniöverdel. Kollade nyss ner på tuttarna som håller på att ramla ut, även fast det är large. (så om ni vill se någon som råkar visa brösten så är det bara att följa med mig på stranden, för dom ramlar nog ur när jag minst anar det), Iaf så slog tanken mig då jag kollade ner, tänk om jag blir en såndär tant med hängbröst ner till backen som solar topless på stranden och tycker att jag är assnygg?! Typ värsta mardrömmen! När man är utomlands så ser man massa tanter i tanga och brösten hängandes ner till marken som tycker att dom är så snygga! Tänkt om jag blir sån när jag blir äldre/gammal? Nej, det får bara inte hända! Jag ska nog bli en såndär jättesöt tant som tror hon har koll på modet med egentligen fattar ingenting. Jag ska ha en gubbe som jag inte tycker kan göra någonting rätt och sedan i nästa sekund så ska vi pussa varandra på kinden. Jag ska ha massa barn som ska säga till sina barn, nu ska vi åka till Tant Matilda, och de ska bara hoppa av glädje för att de älskar mig såå mycket, jag ska alltid ha kakor hemma. Alla älskar kakor, alla älskar Tant Matilda.

Ville bara dela med mig av mina tankar! /Hängtuttan



Ja, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Milla förstås

åh, en mystant tänkte du bli! Då kan jag bli det med dig :D för fyfan för dom där negertanterna med sönderblekt hår, inte snygga eller!

du har dolda talanger inom konst ser jag ;)

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS

2008-07-24 @ 19:41:42
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0