Shopping

Jag kan aldrig låta bli att shoppa! Jag och theres var nyss i birsta och självklart så var det lite grejer som fick följa med hem, allt från gina eftersom att det är så otroligt billig rea där nu, och då blir ju typ allt fint. Köpte en likadan tröja som igår fast en grå, en bikini som jag kan ha under tröjan, och en sjal/bandana. Alla för 85 kronor, så det var inte fy skam. Jag kan bara inte låta bli, mamma blir galen, men det gör inget, jag jobbar och tjänar mina egna pengar. Jag har inte tillåtit mig själv att köpa några skor nu innan jag åker till stockholm iaf, det är väl bra? :) Mina skor får inte plats någonstans längre. Men det kan inte hjälpas, jag älskar skor!, kläder också för den delen! Det är något man absolut inte kan få för mycket av!
   3 bodys fick också följa med Tp hem, inte illa. 57 kronor för alla 3. Vilket kap!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0