Martin

Ligger och smsar med martin wiman som just nu är påväg hem från götet. Och för ett tag sen fick jag reda på att han just nu sitter på centralen i stockholm där han ska byta tåg, och tåger är TVÅ timmar försenat. Lider lite med honom, för inte skulle jag vilja sitta och vänta på ett tåg i två timmar, spec inte vid den här tiden när man är påväg hem, då vill man ju bara hem hem hem så fort som möjligt. Stackars Martin. Jag ska nog ta och berätta en saga för honom eller något så att tiden går fortare, jag tror att han skulle bli glad då! Han blir nog också glad om han läser det här eftersom att jag är så otroligt snäll och känner sånt medlidande med honom..

För er som inte vet vem martin wiman är så är det en kompis till mig som också har gått estet, som tog studenten nu 08. Lite tråkigt tycker jag faktiskt, men roligt för honom. 
  
Martin, jag ska spola fram tiden åt dig en timme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0