Jobb

Har nyss kommit hem från jobbet. Jobbade på pirum idag. Jag har haft sommaröppet själv nu i juli, tisdag och torsdag 16-19.  För er som inte vet vad pirum parum är så är det en barnklädesbutik, som säljer kläder av olika märken som inte finns att köpa här i sundsvall. Finns även lite andra småpresenter. Jag verkligen älskar att jobba där! Alla är så trevliga som kommer in och vill ha hjälp. Roligast är det när det kommer någon mormor, morfar, farmor eller farfar och ska köpa presenter till sina barnbarn och de vill oftast ha hjälp, och dom är så tacksamma över det jag kan göra för dom. Sånt älskar jag, inte massa otrevliga folk som bara klagar. Det är då man älskar sitt jobb och bara vill hjälpa alla så mycket man bara kan och man står med ett leénde på läpparna hela tiden. Det är nog så man ska känna om man trivs på sitt jobb.
   Det går bara inte att undvika att tänka på vilka kläder jag skulle köpa till min unge om jag hade någon. Jag skulle nog köpa alla kläder i hela butiken, allt är så himla fint! Ge mig en unge att köpa kläder till.

Min unge ska vara fashion! inge puttinuttiga prinsesskläder eller bilkläder å grejer, sådedå! =D  Ska vi skaffa barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0