jäjä

Kom precis hem, har varit på tranviken hela dagen, och idag blev det mycket bad eftersom att det var så otroligt skönt i vattnet! Vi åkte väl hem vid halv 5 och då följde jag med hem till muttan och så lagade vi mat och såg på Linas kvällsbok. Nu ligger jag hemma i sängen och är alldeles slut. Ska snart gå till andreas för jag ska visa han runt i ljusta eftersom att han nyligen har flyttat hit och han har typ bara varit på sin gata, så det är dags för upptäktsfärd.

Det skulle tydligen bli ännu varmare imorgon, så självklart blir det tranviken även då! Det gäller att passa på nu medans det är bra väder! Hoppas det blir bra väder i helgen också, för på söndag är det Winnerbäck som gäller.

Ska vila lite nu så jag orkar gå ut och gå.

pözzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0