ÄNTLIGEN!

Äntligen så har jag sagt adjö till jordgubbarna! Men jag känner på mig att jag kommer måste jobba imorgon, att det kommer finnas jordgubbar kvar nu ikväll när ofelia slutar sälja. nej, jag vägrar, dom får hämta mig och dra mig ur sängen annars!
Kommer inte kännas fel när lönen kommer, då blir det sthlm med muttan!

Snart blir den en tripp ner till stan och träffa emelie och se om det finns nå fint eller nåt. Jag är tillochmed bjuden på middag hos henne ikväll, mys. Och ensam hemma är jag, YES. Ska proppa i mig jordgubbar och glass.

För er som är intresserade så kommer det snart att dyka upp en väldigt speciell kontaktanons här på min blogg, det får ni bara INTE missa. Så håll utkik gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0