A walk to remember

Jag och mamma for ner på stan och hyrde film förut. Jag hyrde A walk to remember som jag har velat sett så läge, och så hyrde jag dagboken som sägs vara jättebra, han som jobbade där sa också att det var en av dom bästa filmer han sett.

Bestämmde i alla fall att jag skulle se på A walk to remember ikväll, och jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket under en film någon gång. Ligger själv inne på mitt rum och bara storbölar, från det att Jamie berättar att hon är sjuk tills det att filmen är slut. Så för er som inte har sett den, Se den! En utav dom bästa filmerna jag har sett.

Imorgon blir det till att se dagboken och se om den är så bra som den sägs vara. Ska nog tvinga mamma att se den med mig, men jag tror att hon ville se den faktiskt.

Ska nog ta och sova snart iaf, fick jätteont i huvudet nu för att jag grinade så mkt och blev täppt i näsan, blä, och det blev inte så mycket sömn inatt så jag är väldigt trött.

godnatt så länge

  
Many Moore - Only Hope. Ur filmen

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Den är sjukt bra ! :D

2008-07-23 @ 13:38:14
URL: http://viktoriamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0